Спуштена је завеса у лигама под окриљем ФС Војводине. Последња анализа Организације судија Војводине, обухватила је осам ситуација из 15. кола Српске лиге „Војводина”. Анализирани су спорни тренуци из Инђије, Руме, Доњег Товарника, Врбаса и Нових Бановаца, при чему је оцењено да су две судијске одлуке биле погрешне, казнени ударац за ОФК Врбас, у 58. минуту, и гол Омладинца из офсајда за 3:1, у 82. минуту.
ИНЂИЈА – ЖЕЛЕЗНИЧАР, 32. минут
Одлука на терену: Други жути картон – искључење
Објашњење: Играча домаћина „број 22”, кад је одиграо лопту ка саиграчу, непотребно и на неспортски начин, закачио је противнички играч „број 16”. Играч „број 22” револтиран, десном руком одгурнуо је преко рамена и закачио ка врату „број 16”, што је прекршај сам по себи за дисциплинску меру жути картон. С обзиром да је играчу „број 22” то била друга јавна опомена, аутоматски је и искључен из игре. Исправна одлуке судије.
ИНЂИЈА –ЖЕЛЕЗНИЧАР, 80. минут
Одлука на терену: Казнени ударац
Објашњење: Играч гостију „број 24”, у намери да игра на лопту, неопрезно се бацио улево, и у том тренутку ушао у путању кретања противничког играча, којем је лопта падала на волеј леве ноге, па га на тај начин срушио, чинећи прекршај, а с обзиром да се то десило унутар казненог простора, казнени ударац. Судија је био одлично постављен, и без двоумљења је оправдано досудио казнени ударац.
ГФК СЛОВЕН – МЛАДОСТ (БЈ), 30. минут
Одлука на терену: Нема казненог ударца – игра тече даље
Објашњење: Играч домаћина „број 4”, главом је избио лопту из казненог простора, где је прихватио противнички играч у плаво-белој опреми, дао себи фор подижући лопту између двојице играча у црвеној опреми, који стоје унутар казненог простора, наставио је пут ка лопти, али се бацио између двојице противничких играча с намером да иницира контакт. Дошло је до минималног контакта са играчем у црвеној опреми „број 14”, који се окренуо у лево и избегао прави контакт. Судија је био одлично постављен, добро је проценио да нема прекршаја и исправно дозволио да игра тече даље, што је испратио знаком руке.
ГФК СЛОВЕН – МЛАДОСТ (БЈ), 60. минут
Одлука на терену: Погодак
Објашњење: Играч црвених „број 14” направио је прекршај над играчем гостију „број 21”, који је пао и одмах устао, па је наставио да иде ка противничком голу, одиграо лопту ка саиграчу, који је прихватио лопту унутар казненог простора и исправно постигао погодак. Судија је био одлично постављен, осетио је игру и исправно дозволио предност, из које је постигнут погодак. Ово је награда за судију који уме да чита игру, оправдано пусти акцију из које се постиже погодак.
ОФК ВРБАС – ОФК КИКИНДА, 58. минут
Одлука на терену: Казнени ударац
Објашњење: Играч плавих шутирао је у правцу гола, лопта је ударила играча ОФК Кикинде у леву руку, која је била у природном положају и нема прекршаја нити казненог удараца. Судија иако је био у близини догођаја, имао је лош угао гледања, није се извукао са стране како би правилно уочио ситуацију, са малом задршком и погледом у помоћника, досудио казнени ударац, при чему је погрешио, јер није било никаквог прекршаја.
СЛОБОДА (ДТ) – НАФТАГАС, 19. минут
Одлука на терену: Казнени ударац
Објашњење: Играч домаћина „број 24” ишао је непрописно широким клизећим стартом, са жељом да уђе у блок противничком играчу „број 17”, који склања лопту удесно, прави варку, кад га играч белих „број 24”, левом ногом закачио и начинио прекршај - казнени ударац. Судија је био одлично постављен и без двоумљења донео исправну одлуку, досудивши казнени ударац.
ОМЛАДИНАЦ (НБ) – ДИНАМО 1945, 60. минут
Одлука на терену: Офсајд
Објашњење: Играч домаћина, са десне стране убацио је лопту у казнени простор у висини прве стативе, где је његов саиграч десном ногом спровео у мрежу. Поменути играч, у моменту упућења лопте ка њему, био је у офсајду, па погодак не може да се призна. Судије су добро пратиле акцију и координирано донели исправну одлуку, поништили погодак због офсајда.
ОМЛАДИНАЦ (НБ) – ДИНАМО 1945, 82. минут
Одлука на терену: Погодак
Објашњење: Играч зелених, са своје половине упутио је лопту у противничко поље, на око 35 метара од гола, гостујући голман је истрчао и промашио лопту, коју је играч зелених прихватио и проиграо саиграча са леве стране. Добио је лопту и поред последњег играча одбране, послао је у мрежу. Голман је успео да се врати у свој простор, да уђе у шут противника, али безуспешно, јер је играч у зеленој опреми, био спретнији на тешком и блатњавом терену и упутио лопту у гол. Овде се ради о деконцентрацији другог помоћника са те стране, јер је играч у зеленој опреми приликом упућења лопте ка њему, испред себе имао само једног противничког играча и био у офсајду, што је помоћник морао да сигнализира да досуди офсајд. Исправна одлука у описаној ситуацији је офсајд и нема поготка.
Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.